Försäljningssekreterare

Vi söker en kunnig försäljningssekreterare med bra kunskaper i språk och kundbetjäning för vår kund i Jakobstad.

Som kundbetjänare är du en viktig kontaktperson mellan kunder, produktion och försäljning. Som väsentlig del av ditt arbete sköter du om beställningar, leveranser och fakturering. I möten är du en pålitlig sekreterare.

Merkantil utbildning, kundinriktad inställning samt kunskaper i det andra inhemska språket och engelska hjälper dig att utföra arbetsuppdragen. Vi uppskattar erfarenhet av motsvarande uppdrag och ERP-system samt kunskaper i LEAN.

Arbetet är ett vikariat på ca. 3 månader som börjar 2.1.2014 med ca. en veckas praktikperiod. Daglig arbetstid är 7,5 timmar och 37,5 timmar per vecka.

Lämna in ansökan och CV snarast möjligt eller senast den 20.12.2013 på vår hemsida eller direkt via e-post till eija.jarvelainen@fenda.fi.

Vi fyller platsen genast då en lämplig person hittas, så det lönar sig att söka platsen snabbt.

 

Skick din ansökan och CV snabbt här på sidan .